Създаване на бранд и маркетинг стратегия
Вдъхновяваме успешни брандове
Ако имате идея за собствен бизнес, но се нуждаете от вдъхновение за създаване на разпознаваем и добре позициониран бранд, ние сме тук, за да ви навигираме в процеса. С над 15 години опит в едни от най-динамичните индустрии, ще ви помогнем да изясните концепцията за желания от вас бранд и да го създадете. Не само това – ще проучим пазара и конкуренцията в избрания от вас сегмент, ще ви дадем ясни стъпки за позициониране на пазара и изграждане на видимост на вашата марка.
Имате вече функциониращ бранд, но не получавате желаните резултати? Нашата услуга за бранд одит ще ви помогне да откриете липсващите парчета в пъзела на успеха. Заедно ще анализираме вашето пазарно позициониране и ще ви дадем конкретни възможности за подобряване, оптимизиране и развитие на вашата пазарна и бранд стратегия, така че резултатите да са съизмерими с вдъхновението, вложено във вашия бизнес. Не на последно място, ще ви предложим стратегическо и дългосрочно планиране, което да гарантира успеха на марката ви.
Бранд и маркетингови услуги
Бранд и маркетингови услуги
В днешния пренаситен от продукти и марки свят, бранд идентичността е онова, което може да направи вашия бизнес не само видим и предпочитан, но и истински успешен. Изграждането на силен и успешен бранд е изкуство, а ние можем да ви вдъхновим с нашия дългогодишен опит в различни индустрии, познаване на пазара и оригинално мислене.
Ще ви предложим пълно бранд изграждане – от концепция, мисия и визия, до визуална идентичност, tone of voice, точки на различие с конкуренцията и т.н.
Един от основните стълбове на успешния бизнес е доброто познаване на пазара и конкуренцията. Този елемент гарантира както достигането на правилната аудитория за вашия бранд, така и успешното ценово и имиджово позициониране, добре планираната и менажирана дистрибуция, подходящите промоционални политики и активности.
Ние сме тук, за да ви помогнем в трудния и времеемък процес на опознаване на пазара и на вашите ключови конкуренти, за да постигнете различимост, видимост и пазарен успех за вашия бизнес.
Без значение дали вече имате създаден бранд или планирате да реализирате такъв, маркетинговата стратегия е задължителен елемент на всеки бизнес план. Спрямо вашите продукти и услуги, спрямо таргет групите, рекламните канали и бюджета, с който работите, ще създадем за вас оптималната маркетингова стратегия, която да ви гарантира устойчиви резултати, генериране на нови потребители и/или задържане на вече съществуващите.
От дългогодишната ни практика знаем, че понякога усилията на един бранд на пазара не носят нужната възвращаемост. Обикновено това се дължи на неправилно планиране или разпределение на комуникационните и бюджетни възможности на марката. Добрата новина е, че с услугата ни бранд одит, можем да ви помогнем не само да откриете пробойните в настоящата ви стратегия, но и да оптимизирате маркетинговите си усилия, така че да имате устойчив и успешен бизнес модел.
Не на последно място, успешните марки са онези, които умеят да планират дългосрочно. Ако се чувствате в ситуация, че нямате време за тази дейност и сте погълнати изцяло от текущи кампании и промоции, както и от всекидневната оптимизация на бизнес процесите, можете да ни се доверите да „погледнем в бъдещето“ за вас и да ви предложим стратегическо планиране за вашия бранд.
За всяка дейност ще договорим време за нейното извършване спрямо нивото на развитие на вашия бизнес и целите, които ще заложим. В зависимост от обема на работата, сроковете могат да варират между 14 и 60 работни дни.
Вашият експертен партньор
Рени Янкова е професионалист с над 15 г. опит в маркетинга, рекламата и бранд комуникациите. Участвала е в изграждане на компании от нулата, в управление на вече утвърдени на пазара марки, както и в създаване на много бранд проекти и пускането им в реализация на пазара. Опитът й е предимно в трудни и чувствителни индустрии като туризъм, мода и красота, хазарт, култура и книгоиздаване и други. Консултира проекти и компании с различен размер и в различен етап от техния жизнен цикъл по темите за позициониране и препозициониране на пазара, извеждане на конкурентни предимства и оптимизация на маркетинговите и бизнес процесите.